Jobb/Bröllop..

Jag struntade i träningen i torsdags o va hemma o städa o fixade.. kändes sååå bra men nu ser det ut som ett bombnedslag igen hemma :/ Kan man anställa gratis städhjälp tro?? :)

Fredagen va fullspäckad.. jobb på dagen o sen möte till ca 17... mötte upp M en sväng o sen tillbaka till jobbet för middag.. de va himla trevligt faktiskt :) satt o babblade o käkade god mat... sen träffade upp M o några kompisar.. oxå himla trevligt.. dock blev det väldigt sent... kunde inte sova sen.. fast inte för att jag funderade utan för att jag var glad.. haha..

Lördagen va de möte från 8-16 o jisses vad trött jag va.. men de gick bra :) Alla var nöjda.. snabbt hem o duscha o fixa till sig o hann precis till kyrkan när brudparet kom ut... lite illa men jag jobbade ju.. visste att jag inte skulle hinna se ceremonin.. sen vidare till middagen o festen :) de va himla trevligt faktiskt.. maten va god, sällskapet bra o fick dansa en del merengue, bachata o lite salsa ;) kom hem vid 3 nångång...

Söndagen fick jag äntligen sova ut.. gick upp vid halv två.. oj då.. haha.. sen till lokalen igen hjälpte till o städa o käkade rester.. sen vidare till en kompis o kolla film o käka igen.. haha.. M kan verkligen göra god mat... hihi.. sen hem o ta de lite lugnt o sen sova...

Igår hade jag verkligen en pissdag.. :( allt gick verkligen fel + att M åkte hem.. får inte träffa honom på några veckor.. saknar redan sååå mycke.. o massa annat som gick fel.. efter jobbet åkte jag hem o vila en stund.. min kropp behövde de.. men tränade iaf zumba på kvällen.. :)

De var min helg de... har verkligen mycke förändringar i mitt liv just nu.. men de känns bra.. :)
Ne nu iväg på möte...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att veckan har börjat bra och att den fortsätter bra också :D

Kramis!

2011-09-27 @ 14:48:03
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback