Aldrig mer..

alkohol.. eller iaf inte blanda alkohol.. fy vad jag hade ont i huvudet igår.. :/ imorse kände jag mig fortfarande bakis...

Men helgen har varit bra.. :)
Har varit på äventyr heela helgen och i lördags var jag på ännu en födelsedagsfest för en tjej som fyllde 30 år som är från latinamerika.. dvs man fick höra härlig musik igen.. dock var det mest salsa.. men fick iaf dansa en superbra merengue dans :) och nåra bachata :)
Fast hade velat ha mer.. mycke mer :)

Det var en trevlig kväll o helg.. :)

Åhhh det är så mycket jag skulle vilja skriva men jag kan inte....


Det jag kan skriva är att det är slut mellan mig och Ed.. dock vill han inte släppa mig.. han hör av sig, skickar sms osv.. säger att han älskar mig, jag älskar honom, vi har varit tillsammans så länge, han ska aldrig mer prata så som han har gjort osv.. men nu kanske han förstår...
Känns såklart himla tråkigt.. han har varit en del av mitt liv så länge o såklart kommer jag aldrig att glömma honom.. :(

Nu säger han dessutom att Alexandra och Angelina har ringt honom... de vill att han ska komma till Österrike.. vad är detta?? fattar ingeting vad sysslar dem med.. de gillar inte ens varandra varför skulle dem vilja ta honom dit eller är det nåt spel han kör med för att göra mig svartsjuk.. jag fattar ingeting...
Om han kör med något sånt då vet jag iaf att jag gjorde rätt...

Nu ska jag fortsätta..


Kommentarer
Postat av: Lie

skulle satsa på att han vill göra dig svartis...... kram

2011-09-05 @ 16:58:45
URL: http://norpatorpsgretzky.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Ja,jag håller med föregående.. Tror han vill göra dig svartis...



Du verkar ha kommit igång med livet.. Kul..



2011-09-06 @ 10:49:19
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ojdå, är det så illa med spriten? ;)



Det låter som att de bara beter sig som tonåringar där i Österrike tycker jag? Så betedde somliga sig när jag gick i högstadiet.... =/



Kram på dig!

2011-09-06 @ 14:54:23
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: EMy

Jag tror att han vill göra dig svartsjuk, vilket är väldigt barnsligt.



Förstår att det känns jobbigt nu då det är slut.. men tiden läker alla sår. Låt det ta den tid det tar helt enkelt så ska du se att du snart är på fötter igen.



Puss <3

2011-09-07 @ 11:07:29
URL: http://rednalyn.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback