1 månad av lycka :)

Jag och M har varit tillsammans en månad idag :)

De har verkligen gått fort o varit mycket händelser.. mitt liv har verkligen förändrats mycke sedan i somras.. men allt till de positiva.. :)

Veckan har varit bra.. tisdagen var jag till Älvsbyn o tränade zumba med Carro o hennes kille.. de va trevligt o skön träning.. hon är så bra instruktör o vän såklart ;)
Kom hem på kvällen o hade sen ett långt samtal med M.. saknar honom såå mycket.. (han bor på annan ort ifall ni inte förstått de).. :)

Igår var det fullspäckad dag.. efter jobbet så var det mer jobb.. var inbjuden till en av våra föreningar som hade tjejkväll var med o hjälpte till och gick även i modevisningen.. de va jätteskoj :) jag har gått modevisningar när jag var barn o ja tycker de är så kul.. denna gång gick det himla bra oxå så de va ännu roligare.. kom hem vid 21
Sen prata med M såklart.. hihi..


Några konstiga saker har hänt oxå.. fick sms i tisdags av min sk vän från Österrike.. hon skrev som om inget hade hänt.. hola amiga (hej min vän på spanska) how are you? hope you are good? why you blocked angelina and me? we are not friends anymore? greats... Vad fasen tror dem??!!!! Dem tog bort mig på facebook först.. jag vet inte ens vad f*n som hände egentligen?? sedan skickar dem bild på dem två o skriver THIS are real friends.. vem gör nåt sånt o tror man är vänner?? pfffffffffffff  nej tack...

Ed har oxå hört av sig.. han tänker på mig så mycket, han vet att han va dålig o ångrar sig.. han frågar när jag ska komma tillbaka o vill träffa mig face to face.. man inser inte vad man har förrän man förlorat de..
jag berättade att tjejerna har hört av sig o han sa att han fått sms av dem oxå.. han tror att Alex vill ha honom.. jag vet inte vad jag ska tro o skiter faktiskt i de.. jag vet vad Alex har sagt till mig när jag var med honom o har verkligen svårt o tro att hon vill ha honom.. om hon nu berättade sanningen för mig.. man vet inte vem man ska tro på... jag struntar i vilket.. jag är lycklig nu o dem ska inte få förstöra de!!

Mina tankar o att jag oroar mig ibland har inte försvunnit.. men jag försöker bearbeta det o jobba med mig själv.. jag går fortfarande till psykologen och just nu läser jag en bok om oro. Det stämmer verkligen så bra när man läser den.. jag måste bara lära mig att leva i nuet och inte försöka kontrollera mitt liv så mycket.. alla saker kan inte kontrolleras eller planeras.. man måste bara leva... o försöka njuta av allt bra som händer :)

Jag har ett spännande äventyr framför mig den närmaste veckan.. ska bli kul men hade helst inte velat lämna stan men jag kommer tillbaka.. kommer sakna M som fasen :)

Ne nu ta tag i dagen... ha en skön dag.. :)

Kommentarer
Postat av: susanne

Ja,,skit i dom där brudarna.. Verkar ju helt störda...



Var kul att ses en snabbis,får ses längre en annan gång.



Kram!

2011-09-29 @ 10:22:44
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: suzy

Grattis 1 månad.. Vad kul...



Kram!

2011-09-29 @ 13:48:12
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad härligt att läsa att du mår bra och är glad! :D

Heja heja!

Kramis

2011-09-29 @ 21:15:36
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Lie o Gretzky

ÄR så glad att du får vara glad :D



kraaaaaaaaaaaaaaam

2011-09-30 @ 07:00:21
URL: http://norpatorpsgretzky.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback