Ut på äventyr..

Nu beger jag mig iväg på nya äventyr.. :) Dagens teknik är otrolig.. sitter på flygplatsen med bärbara datorn o internet.. bara att gilla.. just nu iaf.. hehe..

Har varit lite turbulensa dagar senaste tiden.. mycket pga min osäkerhet o att jag inte bara kan njuta av de som är bra.. jag förstör för mig själv.. :/ men nu måste jag försöka ändra min inställning o bara vara o njuta av de som är bra i mitt liv...

Har varit lite träning o vara hemma o fixa som jag gjort senaste dagarna.. o pratat i telefon :)

Nu ska jag iväg delvis med jobbet o delvis privat... jag ska iväg på flera ställen o träffa underbara kompisar som jag känt större delen av mitt liv.. äntligen är det dags :) de går för länge mellan gångerna... men den som väntar på nåt gott.. :)

Ska försöka komma in o uppdatera lite grann emellanåt.. :)

Ha det så jättebra allihopa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med lite äventyr..

2011-10-06 @ 18:47:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback