Så bra..

Älskar Takidas nya låt... :) http://www.youtube.com/watch?v=_pIHb68euNE


Dagarna rusar iväg.. måndagen va bra fullt upp med möte o sen hem.. Igår efter jobbet var jag hem en sväng o sen iväg på salsa träning.. de är annorlunda än de jag lärt mig tidigare verkligen men så kul att dansa med partner (förut var det bara tjejer, inte för att det är fel). Gillar verkligen läraren oxå.. hihi..
Hängde med lite folk efteråt o de va trevligt.. :)

Idag ska jag dra mig iväg på bodycombat.. slå o sparka lite.. :) de är verkligen så bra träning och roligt..

Vet inte exakt vad som händer i helgen men en sak vet jag iaf och det är att jag skall fotas/sminkas för Modellab. Samma som ganska många andra oxå har gjort.. ska dit på söndag.. om det nu inte blir ändrat (privat nummer ringde förut men hann inte svara).. tycker det är kul att bli fotad speciellt om det är en bra fotograf som gör det :) Dem vet hur man kan stå för att dölja vissa saker... ska bli kul iaf...

Annars då? joo det är jättebra nu.. :) Älskar mitt liv just nu... :)

Tycker dock inte om vädret men de får man väl leva med... Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att höra att du har det toppen! :)

Trevlig vecka på dig!

Kram C

2011-10-26 @ 22:44:50
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: susanne

gick det bra att träna? Jag var helt slut...

2011-10-28 @ 05:35:27
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback