Modell för en dag..

Ok nu är jag åter igen tillbaka i vardagen..

Onsdagens pass va bra.. dock inte med den killen som brukar ha det men så skönt iaf.. de behövs verkligen lite aggression träning ibland.. haha.. sparka o slå lite.. :)
Torsdag var jag oxå o tränade o de va bra.. dock helt slut efter passet.. fredagen blev ingen träning för då rymde jag istället.. har varit i Överkalix i helgen o städat lgh o hälsat på folk.. trevligt :) Var oxå på halloween/latino fest.. de va en upplevelse.. haha..
Det var även fest här i Luleå men vi valde att stanna kvar istället.. rätt eller fel vet jag inte men så blev det iaf.. :)

Söndagen blev väldigt stressig.. åka från Överkalix på morgonen och sen direkt till Piteå för att vara modell för en dag.. fick hjälp med håret på plats o sen blev jag sminkad.. fick vänta o vänta o sen blev fotad o sen vänta igen o sen fick jag se bilderna.. många av dem va jättefina och några var jag inte nöjd med alls.. han tog många svartvita bilder o de är fint men helfigursbilderna ser man inte min kropp på för bakgrunden går ihop med kläderna.. lite trist... men jag är nöjd ändå :) Ska lägga in några snart...

Annars är det bra.. är så lycklig ibland så jag kan spricka :)

Min mamma kommer upp snart.. hoppas idag.. jag saknar min mamma... vi ses ofta men inte ofta nog... min mamma är mitt allt <3

Solen skiner så njut...
Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Min mamma är min darling också, mammor är bäst! :)

Kramis

2011-10-31 @ 12:20:15
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback