Hemma igen..

Det har varit otroligt skönt o komma iväg men de var faktiskt underbart o komma hem oxå :)

Min resa startade förr förra lördagen med färd mot Gbg och direkt tåg till Ängelholm för att hälsa på min vän Thessan.. det var väldigt trevligt o vi käkade gott, var på stranden (älskar stränder) o sen shoppade loss :) Jättebra dagar och så otroligt kul att ses igen efter typ 6 år eller nåt.. de var som på tiden.. hihi..

På måndagen tog jag tåget mot Gbg igen och sen vidare till Trollhättan där jag bott tidigare i många år.. typ hela min skolgång.. möttes upp av min vän Rosa o vi har inte setts sedan 2008 när min pappa gick bort o hon hjälpte mig o min bror otroligt mycket.. de va såå kul o ses igen :) Vi har varit kompisar i ca 21 år!! helt sjukt vad tiden gått o vi är fortfarande lika bra vänner.. de är vänskap de.. :)
Träffade även en vän som jag brevväxlar med eller mailväxlar med.. vi har hållt kontakt via brev/mail sedan jag flyttade.. hon har precis fått barn o de va himla roligt o träffa henne o lilla bebisen.. :)
Sedan hann jag träffa några av mina andra vänner samt besöka gravplatser till dem som inte finns med oss längre, något jag brukar göra när jag är där..
Kändes otroligt konstigt att komma tillbaka till min fd hemstad o det var en del som har ändrats.. dock känner jag att jag inte vill tillbaka dit. För mycket har ändrats o de skulle inte vara samma sak som när jag bodde där tidigare.
Det var superbra dagar o på torsdagen for jag o Rosa tillbaka till Gbg.. hann gå en sväng på stan o köra lite vilse innan hon släppte av mig på hotellet där jag skulle på kongress...

Torsdag kväll jobbade jag o sen kongress fred-sönd med långa dagar av förhandlingar o middagar.. men trevligt.

Jag hann smita iväg en sväng för att träffa min vän från Gbg som jag senast såg för ca 7 år sedan.. vi var på Liseberg o käkade o vandrade omkring.. åhh vad jag saknar Liseberg.. haha.. tycker de är såå kul o vara där.. :) Efter Liseberg gick vi på oj vad hette de.. Coloseum kanske.. de har byggt upp regnskog o har massa djur, fiskar, hajar, ormar osv.. de va väldigt kul o gå omkring där.. i regnskogen var apor, fåglar o sköldpaddor fria o flög/gick omkring.. väldigt kul faktiskt :) o såklart sällskapet.. hihi..

Söndagen vid lunch åkte jag hemåt med mellanlandning på Arlanda.. jag var faktiskt lite bakis :/ på middagen i lördags var jag bordvärdinna o såklart var man tvungen att skåla o de bjöds på vin.. mitt huvud o vin går inte överens.. :S var aningen bakis o skakis under söndagen... jag landade iaf i Luleå vid halv sju o fick en överraskning när jag kom.. :) Min älskling kom o hämta mig... hihi..

Kan inte beskriva med ord hur bra det känns... det är underbart! :)

Bilder kommer någon dag...

Ha en bra dag..
__________________________________

Ja jag skrev fel.. det heter Universeum där jag var med regnskog o massa djur.. inte Coloseum.. hihi..


Kommentarer
Postat av: Paula

Åsa det heter Universeum där vu var efter Liseberg ! Kram

2011-10-10 @ 12:13:37
URL: http://Http://busganget.blogg.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Universeum var du nog på ;)



Låter som en toppenvistelse i Götet och Trhtn! :)

Kramis

2011-10-10 @ 21:56:56
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback