Ännu mer o göra..

Varit fullt upp sen jag kom hem så därför har jag inte direkt hunnit blogga.. :)

Måndagen var fullt upp med träning.. tränade två pass o däremellan umgicks med M.. såklart.. hihi.. vi har dock inte riktigt vant oss vid varandra ännu o lär känna varandra mer o mer för varje dag.. dock blir de lite diskussioner ibland..

Tisdags åkte jag (o M) till Överkalix.. dels för att han skulle hem o dels för att jag skulle på möte med jobbet.. mötet gick bra o vi umgicks sen med hans mamma o bror.. de va trevligt.. :)

Snart är det helg igen.. vet inte riktigt vart veckan tagit vägen.. vet inte exakt vad som händer i helgen men vet några saker jag borde göra iaf.. så ska försöka fixa det.. trött som sjutton är jag o både igår o idag hade jag värsta huvudvärken.. ajjj..

Träning har man inte heller gjort så mycket.. men idag ska jag träna iaf :)

Ne nu dags o ta tag i dagen...
Ha en bra dag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback