Tjejmiddag och fest..

Det har min helg bestått av..

På torsdagen hoppade jag över träningen o va hemma o försökte vila upp mig.. blev inte friskare för de.. hostar o snorar fortfarande :(

Fredagen slutade man tidigt o de va såå skönt :) Dock blev det inte så mycket vara hemma o slöa för det blev stan och middag med ett par kompisar som firade 2 år tillsammans.. de va trevligt :)
Sedan var vi hos mig en sväng och sen blev det Allstar en sväng.. inte lika mycke folk som förra gången men bra musik.. blev lite sent dock..

Lördagen var lite stillsam iaf.. men på kvällen var jag på tjejmiddag hos min vän S de va trevligt :) Hon bjöd på tacos och jättegod efterrätt.. blev såå proppmätt.. haha.. efter det for jag till en fest som jag och M var bjudna till.. den var redan i full gång när jag kom dit vid 1 tiden men va jättekul.. dansade massor och vid 5 tiden på morgonen kom man hem... :)

Jag fick dock äntligen sova ut på söndagen.. gick upp vid halv ett.. oppps :) sen var de lugnt.. kollade på film sen med nåra kompisar o blev tidigt i sängen men dock hade jag svårt o somna :/ kanske sov för länge.. haha..

Nu är det ny vecka och på torsdag väntar äventyr... jag är inte nervös än men när vi ska åka då jäklar.. :S

Här kommer en bild på mig och en kompis från lördagen :)


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att ni hade jätteskoj! :)

Schnygga är ni i alla fall :)

Kramis

2011-11-07 @ 14:16:58
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback