Singel?

Nej jag är inte singel.. usch då hemsk tanke :)

Jag hittade dock en fin text i en blogg om singel och det stämde så bra på mig.. (jag har dock ändrat lite).

"Jag längtar efter att få komma hem efter jobbet för att jag har någon som väntar på mig. Någon som jag äter middag tillsammans med. Någon som jag sover tillsammans med och somnar i hans famn. Någon som är lika självklar i mitt hem som jag är. Någon att dela vardagslivet med. Jag vill inte tillbaka dit jag var för bara några månader sen. Det känns som ett färdigt kapitel."


Jag tänkte på det igår faktiskt när jag var lite nere och hur det skulle kännas att gå tillbaka till mitt liv innan. Jag vill verkligen inte de.. Göra hushållsysslorna själv, ta någon macka på kvällen framför tvn, tillbringa helgerna framför tvn, sova ensam i en stor säng...

Nej jag vill inte de... Jag kan inte se mitt liv utan M. :)





+ 5 grader idag och massor med regn och blåser.. igår var det -7 och vindstilla.. vet inte vad som är värst.. haha

Förresten har jag totalt tappat min träningsmotivation.. :/ Brukar iförsig gör det när jag varit bortrest.. har ingen vilja till att träna.. vem har snott min motivation?? Lämna tillbaka den genast! :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Kärlek är underbart :D

Kramisar

2011-11-30 @ 19:19:24
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Carolina

Hoppas att du får din motivation snart! saknar dej på Helex.. Kram

2011-12-01 @ 00:29:33
URL: http://karoladance.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback