Överraskning..

Ja väl hemma och man har massor att göra.. :)

Fredagen blev det festligheter fast hann en kort sväng till Överkalix oxå för att hämta M:s mamma och kompis och göra lite ärende.. eftersom vi varit där åkte vi direkt till discot när vi var klara..
Var inte så mycket folk men dansade och pratade lite ändå.. vi var ett gäng som va där så de va ganska kul :) Det var latinmusik så de va kul.. vissa människor blev lite väl fulla och de är aldrig direkt kul men men..

På lördagen kom det jag sett fram emot ett tag nu.. min brors tjejs överraskningsdag.. :)
Hon fyller 40 år idag faktiskt men firade henne i lördags med att börja spela Lasergame.. va jättelänge sen jag spelade de o de va så roligt :) Något man borde göra lite oftare faktiskt.. Vi var ett gäng på ca 15 personer..

Därefter åkte vi hem, hämta badkläder o kvällens outfit och sen iväg till ett hotell för att bada bastu och pool som var iskall (16 grader). Det var himla trevligt.. bad och skratt :)
Vi skulle spelat singstar oxå men vi hann inte.. min brors tjej fick en sminkning oxå så hon blev fin :)

Efter de åkte vi till Allstar och käkade allihopa.. :) kvällen blev inte så lång vi åkte hem vid halv elva och kollade läget.. dem hade lagt sig så vi åkte till M:s kompis och de var precis på väg ut när vi kom så blev att stå i kö för att komma in på ett disco.. Det var premiär för vintern på Cleo för dem som känner till det.. Musiken va sååååå dålig.. trance liknande musik hela tiden vi var där.. så dåligt.. sån musik har dem aldrig spelat där... bläää.. ingen höjdare...

Vi hade bara sovit typ 4 timmar så vi åkte hem vid 2 tiden.. en bra kväll..

Igår var det söndag och första advent... jag har ingen julkänsla överhuvudtaget faktiskt.. känns inte som att de är snart jul.. men iaf.. jag blev väckt vid 12 tiden av min brors tjej som bjöd på fika.. väckte min kära sambo.. (ja vi bor ihop nu för dem som inte vet) :)
Vi körde hans mamma o kompis till bussen och sen till min bror för fika.. himla trevligt o umgås me dem.. va ett tag sen man hann sig dit... måste bli ändring på det..

Sen träffade vi hans kompis från igår o sen handla o hem.. Han for iväg o träffa kompis o jag städade lite grann.. känns som att golvet aldrig blir rent hur mycket jag än dammsuger och torkar golvet.. :S väldigt irri.. tvättade en maskin oxå..

Idag är det ny vecka och dags för jobb igen... solen skiner o för mig har första snön kommit och det är -2 grader.. jag är inte redo för vintern!!!! bläää... fryser redan..

Ja de var allt om helgen... :)

hoppas ni haft en skön helg....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback