Middag..

Ja middag äter man varje dag men igår var det lite speciellt.. vi var o käkade på Allstar med min mamma, styvfar, bror o hans tjej o dem fick träffa M. :) de va trevligt o de gick bra.. hihi..

Mamma är o hälsar på.. har saknat min mamsen sååå mycket.. trist att de aldrig kan stanna längre för de åker mest troligen redan idag :(

Jag är förkyld oxå.. såå jobbigt.. huvudet känns så tungt o halsen gör ont o nu har näsan börjat rinna.. Idag ska jag ställa in träningen, jag ska inte gå. Min kropp behöver vila..

Annars händer det inte så mycket just nu.. till helgen är jag bjuden på tjejmiddag och fest och ev någon middag till.. osäker på det sista och när det är.. får se :)

Bortsett från förkylning så är allt bara bra :)

_________________________________________


Hittade denna text på facebook:
"Varje tjej förtjänar en kille som kallar henne för älskling, kysser henne som om han menar det, håller henne hårt som att han aldrig vill släppa taget, torkar tårarna när hon gråter, inte rädd för att låta sina vänner veta hur han verkligen känner för henne, och låter henne veta hur mycket han verkligen älskar henne."

Måste bara säga att jag har en kille som gör allt ovanstående och det gör mig såå lycklig :) och alla tjejer förtjänar verkligen det :)

Solen skiner idag och det är bra... såg på facebook att min kära syster lagt in några bilder från min fotodag på hennes sida och hon har skrivit många fina kommentarer.. de gör mig glad och får mig att inse att jag har den bästa familjen man kan ha :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback