Fy f*n

Veckan har hittills varit lite ner o sen upp upp igen.. har varit o övat salsa o de är kul jag lär mig verkligen o de känns bra :) Sen har vi väldigt roligt när vi ses o de är ännu bättre.. :)

Igår fick jag dock en chock.. Ed ringde.. har inte hört av honom på ja typ en månad el nåt.. jag kunde inte ringa upp så skicka sms.. fick några sms han fråga läget o om jag fortfarande hade kille.. joo.. sen skriver han att han ska få en vacker baby!!! jag bara va?? frågade honom vad o han sa i december..
Då var jag tvungen att ringa upp. Japp han ska tydligen bli pappa.. jag sa om du ska bli pappa i december var du med någon annan i april när jag va där!! jag förstod inte riktigt när barnet ska komma för han börja babbla om 7 månader oxå.. förstod inte riktigt, jag frågade med vem och de är en dominikansk tjej.. fy f*n jag blev så arg.. jag frågade varför han ringde mig han sa att han ville bara säga hej och fråga hur det var.. s**tsnack.. pfff... jag sa ring mig aldrig mer igen! Sen skrev jag ett arg sms och bad honom dra åt helvete...

Jag fick sen sms där han önskade oss lycka till med livet och sen skrev han sms på engelska (annars skriver han på spanska och jag översätter med internet) Han skrev: For me you have been the best woman ever i remember you babe. Jag trodde verkligen inte de.. jag trodde inte att han var som dem andra.. att han haft dominikansk tjej.. dock frågade jag inte hur länge dem varit tillsammans jag behöver inte veta de.. jag kände mig såå dum igår och så arg/besviken/naiv!! :( Men sen var det någon som påminde mig vad jag har nu... och att jag faktiskt träffat en underbar kille som älskar mig och visar att han älskar mig.. :) Dock fick sig min osäkerhet och negativitet en törn efter de där och lite svårare att lita på någon... jag vet inte vad som händer i framtiden.. ingen vet jag kan bara göra det bästa av det jag har nu.. och det jag har nu är så bra.. :)

Fick höra förut att jag förändrats till det negativa att folk kontrollerar mig.. Jag tycker såklart inte att de stämmer men vem vet jag kan ha fel.. igen..
Jag frågade iaf min vän S om jag förändrats, fick detta till svar: "ja det har du men du har blivit gladare och mer öppen, du har kommit långt med ditt negativa tänkande och vänt det till nått bra. Du är glad och sprallig och det är jätte roligt att se."

Det gjorde mig verkligen glad att höra de :)
Jag har inte valt bort vänskap de har försvunnit från mig.. jag träffade en annan människa och det har förändrat mitt liv.. tycker dock inte det är något negativt.. jag gör fortfarande vad jag vill och umgås med vem jag vill. Min syster skrev oxå att jag ändrats att jag hittat mitt "flow" och att det är positivt..

Såsom mitt liv varit under många många år.. negativa tankar, aldrig velat göra något, inte velat träffa umgås med människor osv.. Så mycket negativt som jag först nu insett... De tog tid och jag lyssnade inte på någon inte ens min familj.. Men nu har jag fått hjälp, jag har fått upp mina ögon och kan bearbeta allt som varit dåligt..

Jag vet inte.. jag försöker bara leva i nuet och kämpa mot mina tankar som kommer o går.. de är en ständig process kan jag säga! Men för första gången på många år kan jag säga att jag är lycklig!! :)

Och imorgon beger jag mig iväg på äventyr.. om jag inte skriver något de närmaste veckorna så håll ut.. jag kommer tillbaka :) hoppas jag.. hihi 

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag hoppas inte att folk säger "vad var det jag sa"... för kärleken ÄR blind - så är det bara - och jag hoppas att du nu har träffat en kärlek som verkligen öppnat ögonen för dig och att ni kommer att vara lyckliga tillsammans - det verkar vara en bra kille! :)

Kramis!

2011-11-09 @ 16:39:41
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback