3 månader..

Idag har jag o M varit tillsammans i 3 månader.. men de känns som såå mycke längre än de..

Just nu är det på nedgång.. jag vet inte vad som händer... :(



Det var -7 grader kallt imorse.. på med täckbyxorna.. jag är inte redo för vintern!!!! jag vill ha värme o sol..

Julkänslan har inte infunnit sig för mig.. inte de minsta.. kanske för att jag inte har en susning om vad jag ska göra på jul.. ingen aning... jag vet inte nånting just nu känns de som.. jo jag vet att min mamma åker till Thailand på lördag och jag är grymt avis....

Ha en bra dag..
__________________________


Nu känns allt bättre o på väg upp igen :)

Snart sova o mysa med älsklingen.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback