Sthlm idag..

Har varit i Sthlm idag.. gick upp 5 på morgonen.. gu så trött ja va... somnade på planet innan de ens rullat ut.. hahha..
Mötet va kul.. alltid såå roligt o hälsa på där huvudkontoret ligger.. de e så mycket roligare med mer folk runt om sig.. de gick bra o fick lära mig lite nytt, en hel del kunde ja redan.. :) har en del o göra nu när ja kommer tillbaka..

Kom hem vid 18 tiden.. sov på planet hem oxå.. hahaha.. har bara kollat på tv när ja varit hemma orkar inte träna när ja varit i sthlm... :P

Prova ringa min baby för en stund sen men han svarade inte o när han väl svarade hade han inte tid o prata.. hmpf... funderar på att strunta i o höra av mig nu på ett tag.. men om ja känner mig själv kan ja inte hålla mig.. haha.. får se.. imorron o torsd träning iaf o sen jobbar ja i helgen så kan inte sitta uppe o ringa på natten..
får se va som händer o sker..

Funderar på att gå lägga mig snart.. börjar få huvudvärk... :/

De snöade o regnade i Sthlm så de hade sämre väder än oss... hihi..

Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag berättade ju förrut om kiropraktikern som jag gick hos,gammel gubben. han kastade ju typ nålarna i benet när han gjorde akupunktur. ha ha ha.. Nog kommer du ihåg det... ;)

2011-05-04 @ 17:24:35
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad hittade du på i Sthlm? Du har varit där en del det sista? :)

Kramis

2011-05-04 @ 18:43:12
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback