Städat..

Äntligen har jag städat :) o tvättat... puh så tråkigt de är o tvätta.. men skönt när tvättkorgen är nästan tom... har diskat, plockat, dammsugit, bytt sängkläder o torkat golvet... skulle behöva tvätta fönstrena men får göra de när ja har semester... ta en riktig vårstädning då.. el sommarstädning.. haha..

Igår va de bra.. tränade zumba o de va som vanligt roligt :) for o handla på Willys sen o träffade massa folk ja känner så va extra kul.. :) flera av dem hade ja inte sett på ett tag...
Pratade med min baby på kvällen o han va lite disträ men han kolla tv så.. sen skicka han sms o fråga om pengar... o så skrev vi sms istället för o prata.. ja fick hjälp av Carolina o översätta eftersom han skriver på spanska... just nu är de lite sisådär... ja vet inte riktigt hur de är... ja sa nej iaf... ja har inte möjlighet o skicka pengar ti honom nu för jag har massa utgifter denna månad.. han behöver gå ekonomikurs el nåt o lära sig hantera pengar... skulle pratat i telefon istället för sms fast o andra sidan skrev han saker som ja tror inte han kan säga på engelska... vi får se va som händer...

Har inte hänt så mycket mer.. tråkigt väder som vanligt... regn o ingen värme.. ja vill ha sol o varmt varmt..

Jag är inte ett dugg trött just nu.. hoppas ja kan sova sen...

Ha en skön kväll..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback