Missnöjd..

Upptäckte att Fritidsresor inte har några resor alls till domini.. tänkte de kanske är något fel så ringde o frågade o nej de stämmer.. de har andra nyheter och har tagit bort domini o mitt hotell... ja blev såå besviken...
Dem är de enda i Sverige som gått till Samana, DR o de har varit såå smidigt med direktflyg...

Och de värsta är att mamma sa imorse att hon gärna vill åka tillbaka dit om hon lyckas övertala min styvfar.. men hon tror att de inte finns någon chans att han åker via tyskland... såå trist... :/

Men det är bara maj månad så förhoppningsvis finns de mirakel.. jag vet ju inte när jag kommer åka till domini eftersom ja väntar på besked när min baby kan komma hit.. så får se... just nu kan jag bara vänta o vänta o vänta..... Jag hatar o vänta!

Ok nu har jag klagat av mig...

Idag är det söndag och min gudson fyller 9 år.. ska på kalas ikväll... tiden går så fort..

Nu blir det frukost...

Kommentarer
Postat av: Susanne

tack.



Varför vill han inte åka via Tyskland?

2011-05-23 @ 16:30:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback