Maj månad..

Måndag igen o fick lite fler besökare under helgen :) alltid trevligt men ni får gärna lämna någon kommentar...

Helgen har inte skett så mycket.. fixat lite hemma o sånt.. ja missade totalt att de var motorcykel kortege igår.. fick sms av min brors tjej en halvtimme innan de startade men då hade ja precis gått upp så hade aldrig hunnit duscha o ta mig ti stan på en halvtimme.. lite synd för min bror va säkert me i kortegen.. :(
Valborg varför firar man det?? När man var yngre va de bara en orsak för alla o supa (dock inte mig för ja drack nästan aldrig).

Har pratat med min baby i helgen men dock inte så långa samtal.. el fredags natt va lite längre för han berätta om mötet på konsulatet men ja va ganska så tyst då ja va såå trött.. hehe.. igår saknade ja honom sååå mycket o såklart när ja saknar honom som mest har han aldrig tid o prata... :( iaf inte då ja ringer.. hatar tidsskillnaden mellan oss.. grrr..

Ny vecka.. o nu kommer träningen igång.. hoppas ja.. om det är några bra tränare vill säga..
Imorgon åker ja ti Sthlm över dagen för möte om hemsidan.. ska bli spännande.. :) kul o få lite ombyte av miljö oxå..
I helgen är det mässa i Luleå och jag ska hjälpa till med bemanningen.. dock ett litet avbrott för ett zumba marathon oxå.. :)

Det var nog allt från mig nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback