I and my thoughts

Ja ja säger då det.. jag o mina tankar... varför kan man aldrig vara nöjd med de man har?! varför vill man bara ha mer o mer o mer? jag letar efter fel o saker som stör mig.. varför ska det vara så... jag blir galen på mig själv snart... grrrr...

Idag är det fredag o de är såå skönt :) att de är fredagen den 13:e är väl lite kul.. brukar dock inte hända så mycket annorlunda saker men man får se... hihi..

Blogg.se vill inte visa kommentarer.. konstigt.. jag får meddelande nu att ja fått en kommentar men när jag kollar har jag fått flera st som legat i flera flera dagar... bara jag som har det så?

Var någon dag sen jag bloggade o ja tränade två pass tisdagen oxå.. helt slut men kul o skönt var det iaf :) Onsdagen var jag faktiskt ledig.. finns ju en lag som säger att man inte får jobba 10 dagar i sträck o denna gång var jag väldigt glad att den finns... jag sov o slöade heeela dagen :) borde väl städat men men.. kommer flera dagar.. hehe.. så svårt o få tummen ur men när man väl städat är det så skön känsla...

Igår var jag ti min kära vän Emy som fyllde år.. fikade o hade en trevlig kväll... fick till slut tag på min baby som inte svarade telefonen när ja ringde.. ja ti slut gjorde han ju de... men han var ju ledig så tyckte han skulle svarat tidigare.. han va iaf så gullig o glad så ville inte börja klaga på honom... kan göra det idag istället.. haha...

Idag fyller min vän C år... många födelsedagar i maj.. jisses...
Ska först på zumba o sen på fika hos henne.. ska bli trevligt :)

Sen helg.. sköna helg... tänk om värmen kunde komma oxå... blåser så kalla vindar just nu... :( ja vill ha värme!!! om ca 3 veckor åker min vän Angelina till dominikanska... ja är sååååååååå avis... vill oxå åka dit :(

Ne nu göra lite nytta... lite seg idag.. haha..
Ha en skön fredag...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svar:

Ja, det är skoj att sitta och tänka tillbaka ibland, då inser man att man varit med om mycket saker :)



Ps - Kanske byta till wordpress? ;)

Kramis

2011-05-13 @ 11:19:36
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Susanne

Har oxå haft det konstigt med kommentarerna. :( hm..

2011-05-13 @ 17:20:21
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: M*

- Trevlig helg :)!

2011-05-14 @ 09:56:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback