Glad... :)

Ja brukar skicka sms ti min baby lite då o då.. har vant mig vid att inte alltid få svar.. ja är ju smsfreak så överdriver kanske med mitt skickande... :)

Imorse skicka ja sms ti han.. brukar sällan göra på morgonen.. men ville betona tidsskillnaden för honom.. när ja går upp går han o lägger sig typ... o nu fick jag svar.. :)

te amo baby...

Blev så glatt överraskad o de finns väl inge bättre än o höra/läsa dem orden.... ja för den som inte kan spanska så betyder det jag älskar dig... :)

Nu fortsätta jobba... har fått såå mycket gjort idag....

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Pratar han spanska eller vad är det för språk? Finns det fler? Vet att de flesta pratar spanska, men tänkte om det finns något annat också? Du kanske ska gå en spanskakurs? :D

Kramis

2011-05-04 @ 20:07:34
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback