Frisk?

Söndagen va trevlig.. va inte sugen på att åka nånstans men drog mig ti brorsan iaf o väl där är de ju hur trevligt som helst.. ja älskar mina brorsöner o de växer sååå fort nu... kan någon stanna tiden? :) kom hem vid nio nångång..

Hela helgen har min hals o öra krånglat igen o igår kände ja mig jättekonstig... så bokade tid hos läkaren igen.. o denna gång kom jag ti en kvinna.. man får nästan alltid olika läkare.. men sak samma... iaf så sa hon att ja har säkert haft virus o då hjälper inte medicin för de läker av sig själv.. jaha kul o höra att man slängt 400 spänn i sjön på medicin som inte behövdes!! hon sa oxå varför har han gett dig denna medicin.. ja inte vet jag... såå typiskt läkare... hon kollade min hals o den är öm fortfarande o obehag när ja sväljer men bara o vänta ut...
Frågade om lite andra grejer o då påpekade hon så fint att vi har bara en kvart på oss så ta det mest akuta först... grrr....
Denna sjukvård alltså... o sen visar mina prover att de är inge fel på mig men varför har ja då ändå obehag?? bara vänta o se... får man som svar.. blir de värre återkom igen... vänta o vänta även här...

Var o tränade igår iaf på zumba o de va kul :) dock var det inte med Carolina o ja saknade henne.. de va mer åt aerobic hållet än latinamerikanskt... de va lite synd men annars bra pass... På fredag har Carolina igen o då blir de toppen :) Jag tänker inte vara utan träningen nu.. jag saknar träningen o de kändes sååå bra o vara tillbaka igår.. hihi...

Har inte hört av mig ti min baby på någon dag o igår fick ja sms.... :) åhh ja blir så glad att han tar steget o visar att han tänker på mig... han frågade hur ja mådde o skrev att han älskar mig... åh så glad :)

De händer inte så mycke annat.. nu ska jag träna som vanligt denna vecka... nästa vecka är det långhelg o ja förhoppningsvis så håller sig askmolnet borta så ja kan åka ti Sthlm :)

Känns fortfarande surt att Angi o Alex åker till dominikanska nästa vecka men nu är det min tur o snällt stanna hemma.. i dec/jan så var det Alex tur o i april Angi tur o nu min... fast ja skulle nästan ge en arm för o följa med dem nu.. men men... kommer fler tillfällen förhoppningsvis...

Ha en bra dag... (snälla värme kom nu)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback