Bio..

Var o såg fjärde Pirates filmen i 3D i fredags.. den va bra :) dock va den inte så märkvärdig i 3d så de hade man kunnat skippa.. men klart sevärd... saknade dock orlando o keira... konstigt utan dem..
Jag var så himla trött i fredags.. sov efter jobbet innan bio en stund o när ja kom hem så va ja så trött.. gick o la mig vid 22 o somnade direkt..

Fick en konstig känsla i magen när ja satt på bion.. vet inte va de va.. bara en känsla.. men va inget dåligt el så.. svårt o förklara.. :)

Fick sms av min baby inatt... såg de imorse.. vaknade inte ens av de o de visar hur trött ja va.. hihi.. iaf han skrev så gulligt.. han älskar mig o saknar mig... han kan vara gullig o utan att ja ens smsat honom först.. :) gu va ja saknar honom nu :( hatar o vara ifrån honom o speciellt o inte veta när ja får se honom igen... o när mina vänner kommer att få se honom snart men inte ja... de verkligen suger... :/

Idag har ja bara slöat.. inte gjort så mycke.. börjat ny medicinkur.. vilar så ja ska vara iform o kan börja träna nästa vecka.. ringde min boy förut men ja väckte honom.. oopps...

Imorron fyller min brorson 9 år.. de är så stora :) ska dit på kalas på kvällen..

Behöver fortfarande städa o tvätta men gu så tråkigt.. haha..

Ne nu se klart film me Vin diesel.. mmm han är så snygg... :)
sov gott

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback