Bilder från Domini + annat..

Nu har jag fått tummen ur.. har valt ut de bästa av de bästa :) Jag tog över 500 bilder och vill ni se några fler så har jag på facebook för dem som känner mig där...
Enjoy :) (klicka på bilderna för större om de är i mindre format)

 
Eds syster, vän ti familjen, Eds mamma, jag o Eds andra syster.. i Las Terrenas

 Jag o Ed..

  Jag o Eds mamma


  Vackert..

  Eds mamma, syster o jag

  Vackert.. Playa rincon..


 
Jag o eds mamma El Limon

  Vattenfall El Limon..

  Min strand La Playita

  La Playita igen

  Barbara, jag o Alexandra

  Ed o Jag

 
Jag o Cubita (jobbade på hotellet förut)

  Ed i show

  Chicas :)

  La luna

 
Jag o Ed i Santa domingo


 
Stranden utanför Eds familjs bar..


  Jag o Ed

 
Chicas o nåra av grabbarna..

  Jag

  El Limon

  Regnbåge

  Eds syster, jag o granne till familjen..


Och nu lite blandade bilder.. :)


Jag o Carolina


Jag i nytt linne

 
Nya skor från H&M

      
Det är vår i Luleå!!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det ser härligt ut! Vilka fina skor :D

Kramis

2011-05-28 @ 17:11:03
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback