Back to normal..

Så skönt.. jag känner mig ganska så frisk nu o de är toppen... :)

Denna vecka har det verkligen varit otroligt mycke träning men det är så kul... i love it... zumba har jag varit på två pass och blir ett tredje idag.. :)

Jag upptäckte igår att jag inte nyttjat biocheckar jag fått... fick den förra året nångång o de gick ut nu den 20 maj.. så typiskt men jag har totalt glömt bort dem och sen bara skjutit till framtiden o nu är det försent :/
Jag vill verkligen gå se Fast 5 på bio o ja måste gå snart så den inte hinner sluta visas.... i love Vin Diesel o Paul Walker.. hihi..

Jag måste verkligen tvätta i helgen.. o städa... ingen återvändo nu iaf inte när det gäller tvätt för ja har snart inga rena underkläder.. haha.. börjar bli panik.. :)

Ne nu vet jag inge mer o skriva...
Ha en skön fredag.. solen skiner.. :) dock mer värme tack...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback