Ahhhhhhhhhhhh....

Jag är sååå avundsjuk just nu... Alexandra fyller år idag och hon fick en resa till dominikanska samtidigt som Angelina o Margret åker dit... dvs juni!! början av juni kommer mina vänner vara där.. igen... tillsammans o ha superkul!! jag kommer att vara i kalla Sverige o vara sååå avundsjuk :(
Hade såå gärna velat åka dit igen o få värme o komma ti paradiset... ja vet ju att ja måste vänta o sen kommer min baby hit men de är sååååååå långt tid :( bara för o vänta på besked om han får komma sen vet vi inte när han kommer... denna väntan... o medans ja väntar är mina vänner där o njuter av paradiset....



Playita min underbara strand.. med en fin text som stämmer så bra för mig just nu... Kan ni läsa vad det står??

Kan oxå tillägga att under helgen har ja haft ont i halsen.. början till förkylning.. igår fick jag jätteont i ögat o idag va de svullet.. va ti läkaren o han gav mig medicin för halsfluss.. han trodde att de med ögat kan vara pga halsflussen men nu är de sååå ont.. :( är så ont o stänga ögonen... får se hur detta går... Mitt liv är såå bra just nu... haha.. *not*

Helgen då?
Fredagen va jättebra.. va på zumba o sen skynda hem o snabbduscha o sen ti C.. fikade o pratade o hade trevligt.. kom hem på kvällen nångång... lörd o sönd slöade ja bara o försökte fixa lite hemma men blev inte så mycke.. får göra resten ti helgen... dock fyller min brorson år då så får se hur de går...

Skulle på massage imorron men fick ändra tiden pga halsen.. när man har ont i halsen o feber får man inte gå på massage... :( hade verkligen behövt den just nu för gör så ont i mina sätesmuskler igen.. men snart ska ja dit..

Väldigt upplyftande blogg detta blev... nja inte så.. något positivt är väl att de är ganska bra mellan mig o Ed.. när vi väl pratar.. ja försöker o inte ringa varje dag så han får chansen o sakna mig lite... har inte gått så bra för ja har skickat sms ti honom istället.. hahaha.. ida ringde ja honom för o säga att ja va sjuk.. han va trött.. han har inga pengar på telefonkortet så han kan inte ringa mig just nu eller skicka sms... men men..

Får ju inte träna heller.. så typiskt.. men men hälsan går väl före o den säger ifrån nu när ja pushat mig så hårt me mycke jobb o mycke träning...

Äsch ska gå lägga mig.. förhoppningsvis bättre imorron...

Sov gott....

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad jag önskar att du fick vara galet kär, känna pirret i magen hela tiden och inte "oro" som jag upplever att du känner många gånger, känna hur mycket han älskar dig, uppleva en vardag och bara älska varandra :)

Kramis!

2011-05-17 @ 11:21:56
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Anna - rösta på mig och bli länkad!

Oj va härligt att hon fick en resa i present :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

2011-05-18 @ 09:49:44
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Krya på dig

2011-05-19 @ 22:28:07
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback