Tvättat o tvättat..

Kom på igår att ja fixat mina skor :) ska lägga in bild sen.. ganska stolt att ja fixa de själv.. hihi.. ja kan när ja vill..

Idag har jag städat lgh ingen storstädning men renare än tidigare iaf.. :) sen har jag tvättat o tvättat.. ja 10 maskiner har jag tvättat faktiskt.. tur att tvättstugan va ledig.. hihi.. ja har tvättat madrassen, täcke, kuddar, 3 st filtar, underkläder, sängkläder, vanliga kläder o vinterjackan.. pust..
ja undrar förresten hur man vet om tvättmaskinen är sönder? den låter konstigt.. jaja nu är tvättkorgen nästan tom o de känns skönt.. nu har jag dock handtvätt kvar o pyssla me papper o kort, måste tömma kameran o bränna ti dvd.. så tråkigt pyssel men måste göras..

Känns så otroligt skönt att ha städat iaf.. :) Har kollat på Fast and furious.. gillar dem filmerna skarpt.. hihi.. snygga killar o snygga bilar.. finns ju inget o se på tvn..

Har inte så mycke mer o tillägga tror ja.. hm..

Sov gott...


Kommentarer
Postat av: Susanne

skönt att ha tvättat bort allt

2011-03-14 @ 13:45:16
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback