Ticket..

Jag åker snart ti Domini o då åker jag från Frankfurt igen (precis som jag gjorde i juli). Jag landar i frankfurt den 4:e o flyget ti domini går den 5:e. Jag vågade inte chansa o åka samma dag, dock gjorde ja det i juli men sak samma.. jag tänkte först vara på flygplatsen o hänga där för o spara pengar men nu har jag bestämt att ta in på hotell.. de är ju faktiskt nästan ett dygn el iaf mer än 12 timmar som jag måste vänta..
Jag ringde Ticket (där ja bokat flyg från Luleå-Frankfurt) o säljaren där sa men visst är de du som har vänner i Dominikanska?? haha ja blev ganska imponerad att hon kom ihåg mig... så kul.. hihi..
Hotellet kostade 555 kr o är ett annat än de ja bodde sist på men sak samma ska bara sova o förhoppningsvis finns det tv där.. :)
När jag fick kvittot hade hon skrivit ha en trevlig resa tjejen.. trevligt :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback