Synd om mig..

Jaa just nu är det synd om mig.. jag är förkyld.. förra veckan hade jag ont i halsen o magen o under helgen mer ont i halsen o nu snorar jag o nyser var femte minut :(

Mao har jag inte gjort nåt i helgen åter igen... inte haft någon ork..

Jag har kollat på Twilight o New moon filmerna.. åhh såå bra de va.. har budat på tradera för att få Eclipse.. haha.. jag tycker inte Robert P. är nå snygg i verkligheten men gu så snygg han är i filmen... kollade på extramaterialet oxå..
Han är precis så man vill ha en kille.. snygg o med markerade drag o lite bad boy men ändå bekyddande o stark o gentleman o dyrkar marken hon går på alltså Bella i filmen... hon är hans allt... o vem vill inte ha en kille som är så??? ja bortsett från att han vill dricka hennes blod.. hehe
Hoppas jag vinner filmen.. fast sen måste man vänta ti 18 november för fortsättningen... ojoj..

Min boy ringde igår mitt i filmen.. haha.. ovanligt att han ringer.. ja ringde honom lörd kväll oxå (har pratat med honom flera ggr i helgen) men när ja ringde så svarade han inte så gick o la mig.. sen sov ja dåligt o så av en slump märkte ja att nån ringt mobilen.. 1,15 på natten.. ringde upp o då jobbade han men frågade när ja ringde honom.. sa att ja sover så gonatt.. haha..
Iaf så ringde han igår o va jättegullig... de är ännu värre då för ja saknar honom såå mycke just nu.. :( vi kunde dock inte prata så länge för mitt telefonkort som ja använder när ja ringer honom tog slut.. sååååå typiskt... Lets dance fel när de visade bachata.. saknar domini sååå mycke just nu.. men snart snart är ja där igen :)

Nu göra lite nytta el försöka iaf.. så matt o nyser heela tiden.. :(

Njut av dagen..

Kommentarer
Postat av: Prese

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-05-25 @ 20:45:47
URL: http://prese.blog16.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback