Slut i kroppen..

Igår var jag o träna två pass igen.. jättekul o bra tränare men min kropp ville ge upp.. jisses men ja kämpa på.. var dock helt slut när ja kom hem o duschat... men skönt :)
Nu blir de ingen träning på två dagar för jag har möte.. hoppas de går bra men gör de säkert...

Jag får tvinga mig själv i säng numera.. blivit såå sent.. runt 23-00 tiden o de är inte normalt för mig.. brukar försöka vara i säng ti 22 iaf.. igår tvinga ja mig i säng vid halv elva o somnade direkt...

I veckan har DH o Grey´s börjat igen o de är kul :) spelar in dem o ser dem i helgen när ja har mer tid o ro.. Igår fick jag oxå mina filmer som jag budat o vunnit.. Its complicated, Nine o efterlängdade Eclipse :)

Jag vet vad ja ska göra i helgen iaf.. hihi... inte tvätta iaf.. haha..

Igår va de riktigt kyligt i luften o ja höll på frysa ihjäl o idag är de mycke skönare fast då har ja oxå mer kläder på mig.. hehe...

Inget mer som händer hos mig just nu....

Ha en solig dag... :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback