Skratta..

På mitt jobb så delar vi lokal me ett it-företag.. de är män hela bunten o även på mitt jobb så ja är typ enda tjej.. men iaf de är galna hela bunten... deras samtal på fikapauserna o lunchen är ibland otroligt... men idag var dem extra roliga o ja fick för första gången på vad som känns länge skratta...

Klart man skrattar ti serier o roliga saker man ser på tv men senast ja verkligen skratta mycke va i Domini för Margret som ja träffa där va hysteriskt rolig :)
Man borde nog skratta mer i vardagen...

Snart ska ja iväg på möte o ja är otroligt nervös över bilen.. kanske oroar mig i onödan vem vet... får se ikväll.. hoppas på de bästa iaf...

Sen är det en sak som driver mig ti vansinne men de kan ja inte berätta här... de hör inte hemma i internetvärlden...

Ha en skön kväll..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Akilles tackar.

2011-03-17 @ 19:53:18
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: LISA

SVAR: Tackar! JAPP ska bli :D

2011-03-17 @ 21:07:07
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback