Pengar..

Konstigt att pengarna bara försvinner... och ingen aning om till vad... :/ måste ta o gå igenom detta.. inge bra..

Igår gick de bra iaf... :) Bilen va de inge problem med o inte med mötet heller... gick som en dans... så de va skönt.. kom hem halv tio dock... sen kolla lite tv o varva ner..

Pratade lite med min babe i Domini.. inte så länge dock.. hörde vågorna i bakgrunden för han va vid stranden... o ja älskar o höra de ljudet :) saknar ännu mer nu... men snart snart.. wohooo..

Idag är det fredag!!!! :) Bästa dagen på hela veckan.....

Denna vecka har känts otroligt lång.. trodde aldrig den skulle ta slut... men nu är de iaf fredag o de är skönt... ska träna zumba idag o sen handla lite.. mitt enda måste i helgen är att göra lunchlådor.. behöver spara pengar.. ahh nu kom ja på de.. därför de gått så mycke pengar.. iaf en av anledningarna.. ja har ätit lunch ute väldigt mycke senaste veckorna.. dock blev ja bjuden på lunch mån o tisd..

Nu har jag gjort en snabbkoll vart mina pengar gott.. kikade på internetbanken.
5653 kr har ja satt sprätt på denna månad... ca 2500 på bilen, ca 830 på div saker såsom skönhet, filmer, fixa skorna, bok osv, ca 1009 kr på resan dvs hotell o presenter, ca 722 kr på mat och sen uttag är för ca 600 o där är nog mest mat oxå el div. Så lätt kan man sätta sprätt på 5600 kr.. haha..

Ett tips till dem som vill ha koll på ekonomin är att faktiskt gå igenom vad man lägger pengar på och vill man göra det mer noggrant så är det att spara kvitton.. de gör jag och samlar ihop månad för månad o räknar ut vad ja lagt pengar på.. väldigt bra faktiskt då vet man ju..

Vad ska ni göra i helgen då??

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback