Jobbhelg över..

Nu är mötet som varit i helgen avklarat... allt har gått bra o de har varit kul... det roliga med mitt jobb är att planera sådana här möten från början till slut... imorgon blir det att göra sammanställningen o skicka ut till berörda.. men det är imorgon...

Nu får jag helg i några timmar iaf...

Att ställa fram klockan igår var inte de roligaste... oj va de blev sent då... :) men de va trevlig kväll... i jobbets tecken även de...
Var aningen trött imorse eller är de nu oxå.. :/ ögonen vill ramla ihop....

Nu måste jag dock diska o duscha så man är ren imorgon...

Mamma var hos mig i fredags o lagade mat.. :) nu har jag lax o potatisgratäng till lunch oxå o hon gjorde fruktkräm men den är redan slut... hihi såå gott... nu har dock mamma farit hem till sitt :( saknar mamma o tycker de är sååå trist att vi inte bor på samma ort... men vi höres iaf ofta... mamma är bäst i världen <3 :)

Ne nu diska så man gjort dagens måsten...

Hoppas alla haft en skön helg...

Kommentarer
Postat av: Mikaelaida

Nice security code. Does it work?

2011-08-24 @ 13:41:31
URL: http://mikaelaida.unitblog.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback