Förkyld..

Jag är verkligen förkyld nu.. :( snorar ännu mer o är täppt i näsan.. huvudet känns som de väger ett ton.. men jag har dock inte feber.. därför är jag o jobbar.. är bara hemma om ja har feber, tappat rösten el spyr...

Inatt fick jag iaf sova lite mer.. vaknade dock tidigt o kunde inte andas.. får andas genom munnen numera.. :/ jobbigt o ja verkligen hatar o va förkyld...

Pratade med min darling igår.. el två av dem :) först med Ed o sen med Alexandra.. Ed o ja hade långt samtal om massa olika saker.. de verkar hända lite grejer därborta.. dock svårt o förstå allt pga språket o att man pratar i telefon.. sen pratade jag med Alexandra för o ventilera.. åh ja vill verkligen att de ska vara april nu så ja kan åka dit!!! längtar såååå...

Jag kan inte träna nu så de händer inte så mycke.. ingen ork o göra nåt..

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Styleformen

Tjenare, vad händer? :P

2011-03-08 @ 10:49:13
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: Susanne

Har aldrig prövat den med jordgubb,men har hört att den är god..

2011-03-08 @ 17:24:11
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback