5 veckor..

Om exakt fem veckor så är jag på väg till domini :) ska man vara exakt så är jag på hotellet ca 5-6 på morgonen onsd om fem veckor... fyra veckor säger Alexandra men förstår inte hur hon räknar... hehe.. lääängtar

Igår gick träningen helt sjukt bra.. de va sååå roligt aerobics pass fick rysningar tom.. älskar den känslan.. :) zumba va oxå såklart himla bra ;) hem o duscha o va helt slut men kunde inte somna så kollade på top model x 2 de är så bra.. kul o se när de fotar :)

Idag blir det två pass igen.. aerobics o bodybalance... :)

Oscarsgalan gick i helgen för dem som inte vet.. jag älskar film o såklart ser den galan men dock spelar jag in den för o slippa allt babbel o ja hörde/läste att kommentatorerna (skriver man så?) babblat då dem inte ska göra de... tycker de valde fel från början men men.. ska bli spännande o se... :)

Jag är äntligen färdig med ett projekt på jobbet så nu kan det återgå ti de "normala" skönt.. slipper man stressa..

Vet inte va mer jag ska tillägga idag..

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Härligt med värme igen?! :) Du får köra på Thailand nästa gång! ;)'Kramisar

2011-03-06 @ 11:53:22
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback