Vändpunkten..

Jag har fått en vändpunkt i mitt rum.. efter allt tjafs med bilder och tjejerna som blev större under torsdagen tror ja de va så ringde ja min kära syster.. vi hade ett lååångt samtal där ja verkligen fick upp ögonen för att mina tankar och då negativa tankar förstör mitt liv... allt blev så klart när ja pratade med min syster o ja förstod mer o mer för hur jag tänker o funkar... de va som en ahhhhh upplevelse el aha upplevelse kanske de kallas :)

Jag fokuserar bara på allt negativt.. jag vet inte varför men ja har verkligen insett att ja gör det.. och har gjort länge.. jag kan inte slappna av o bara njuta av allt som händer.. mamma försökte säga detta när ja va i domini med henne men jag insåg de inte då.. el ja förnekade de rättare sagt.. min senaste resa ti domini var jättebra men ändå hakar jag upp mig på de lilla negativa... sanslöst.. ja ska försöka gå ti psykolog el nåt o prata för ja behöver hjälp... nu vet jag va problemet är men jag kan inte ta mig ur det själv.. under helgen fick ja nya negativa tankar o funderingar.. de är en ond cirkel.. :/ ja ringde syrran då igen o de kändes lite bättre sen.. såg igår en sak igen som ja inte tänkt på om bilderna o frågade min baby när ja prata me honom men då blev han irri o sa att ja måste släppa detta nu... o ja håller me honom.. ja måste sluta älta..
Han hör mig bara älta o klaga o hur kul är det o lyssna på en gnällkärring.. jag måste bli den positiva o glada tjejen som ja vet att ja är... resterande av helgen har vi haft jättebra samtal o han har sett bilderna o bad om ursäkt (dock är de inte ens han som ska be om ursäkt) men han insåg väl hur det ser ut... han är så go o gullig nu vilket gör att ja saknar honom sååå mycke mer... ja hoppas de ringer mig snart o börjar behandla hans papper.. har försökt ringa migrationsverket i flera veckor nu men kommer aldrig fram... suck..

De ser ut som att ja kommer stanna hemma i sommar.. han sa igår att de är så dyra resor just nu o de visste ja ju om redan :) började tänka direkt jaha varför vill han inte att ja ska komma är de nån annan tjej som ska dit.. jädrans att ja snart slänger ut min hjärna.. grrr.. blir så irri på mig själv...

Midsommarafton va jättebra.. va med min bror o hans familj o fick åka harley davidson.. ja med min bror de är hans HD.. :) har velat åka motorcykel sååå länge o nu fick ja göra.. vilken känsla.. ja va helt lyrisk o hade ett stort leende hela tiden jag åkte... :) vi var på brändön oxå.. jättefint ställe aldrig varit där förut.. men de börja regna så vi åkte hem.. på kvällen va ja hemma..
Midsommardagen skulle ja ätit med brorsan o dem men ja hörde inte smset när de åkte :( så typiskt för nu ville ja va social... el de va ganska skönt o kolla inspelat oxå.. :)
Igår va ja hemma först o sen åkte ja ti mamma.. de har kommit tillbaka från norge nu.. dock åker de idag.. ja va där hela kvällen..

Jag har gått o lagt mig sent varje dag.. mycke för att kunna ringa Ed men oxå för att ja kollat film.. i lördags var de tur att ja var vaken för då kände jag brandlukt.. igen... j**la grannen.. denna gång hörde ja ingen brandvarnare så tur ja var vaken... ringde 112 o mötte upp polisen o räddningstjänsten.. de fick vänta på nycklar för min granne vaknade inte.. knappt när polisen försökte få upp honom.. de va där i 20 min.. hade svårt o sova sen.. :/ kände den där äckliga lukten.. blääää... har ringt vår kvartersvärd nu får dem göra nåt åt den där mannen.. idioter de finns alltså...

Ny är det ny vecka.. dock ingen semester för mig ännu så det är jobb o träning som står på schemat.. o massage en av dagarna oxå.. hoppas de inte gör lika ont denna gång...

Slänger in några bilder från midsommar :)

 
Jag med brorsans skinnjacka..

 Jag o bror :)

 Fin bild på mig :)

De var allt för nu.. ha en skön dag... sommaren är här ;)

Kom på en sak... har äntligen börjat lyssna på lära sig spanska... tog bara över ett halvår.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken tur då att du fick dig ett uppvaknande.

:)

Du har låtit lite negativ på sistone.

2011-06-27 @ 14:13:19
Postat av: Emy

Fyfan vilken granne, hoppas han blir vräckt!

2011-07-15 @ 12:42:14
URL: http://rednalyn.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback