Twilight.. fyy

Nu har mina böcker kommit :) det gick på en dag.. wow rekord från cdon... jag har läst ut första boken som jag lånat av min kompis *tack så mycket* och nu måste jag se filmen igen :) gud jag verkligen älskar dessa böcker o filmer... jag vill vara Bella... hihi...

Har inte hänt så mycket speciellt senaste dagarna, jobb och träning.. måndagens träning va såå bra wow så borde det vara varje dag :) fast det är nästan de.. :)
Igår var jag dock lite mör men det var bodybalance så det är lugnare och skönt för kroppen...
Idag blir det två pass igen.. zumba och bootcamp (aerobic med styrka).. :)

Jag har nu sett några bilder från alexandras resa.. hm... hon hade nåra kort med min baby o de va väldigt hm.. kärvänligt.. puss på kinden, dansat bachata o hans händer på hennes rumpan.. dock vet jag inte om de skämtar.. alex är ju lite sån person.. tyckte inte de va kul o se iaf... svartsjuk.. jaa en aning... hmpff...
Jag vill vara i domini nuuuuuuuuuuuuuuu...
Har inte ens hört nåt från honom sen smset i lördags o gissa vem som kommer ringa idag... vill verkligen höra vad han säger om vad han gjort på bilderna...
Alex har inte mailat nåt o vi smsar inte som förut så de har verkligen förändrats mellan oss.. dock svarar hon när jag skriver men hon tar inte första kontakten... sååå trist... :(

Jag är såå trött idag vill bara hem o dra täcket över huvudet just nu.. :S

Regn dag 3.. wow solen kom fram precis när jag skrev det.. fast de kommer lite regn.. kanske blir regnbåge snart..
Ne nu avsluta.. ha en bra dag..
___________________________________________

Att se dem där bilderna tog verkligen musten ur mig... :( jag vill bara hem o dra täcket över huvudet o glömma allt.. jag skrev mail till Alexandra förut o hon skrev att hon inte ens kände hans händer på hennes rumpa.. jag tror säkert att de inte är något allvarligt men de är inge kul o se den man älskar på bild med en annan tjej o de är jätteglad o ja vet hur roligt de hade (enligt alexandra).. de verkligen SUGER!!!!
Jag har skickat sms till ed.. får se om han hör av sig.. skrev inget detaljerat bara att ja sett bilder från henne och att de var inge kul.. jag vet inte ens om han har telefon just nu.. inte hört ett pip från honom sen i lördags..

jag vill hem....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback