Träningsvärk..

Jag har träningsvärk idag.. hehe.. inte ofta man har det men ibland kommer de.. :)
Var på zumba igår o bodybalance.. de sistnämnda var de nytt program på o de va faktiskt jättebra, riktigt jobbigt och roligt.. ja älskar att träna!! :)

Månd ringde ja min boy men då va han trött o inte så pratsam.. ja sa iförsig inte heller något.. hade ju varit på möte med jobbet så tankarna va kvar där... haha.. bestämde mig för att inte ringa mer... Igår när ja tränat klart hade han ringt två ggr.. wow :) han ville dock mest säga att snart har han ingen telefon.. ja vet säger ja bara.. haha.. tänker inte skicka han pengar nu... iaf så va de ett bra samtal tror ja.. :)
Hade fått sms från Alex (jag skicka ti henne o fråga hur de va) fick svar att Ed varit ti min favvostrand o sen varit hem på fiesta (de har ju en bar) o sen hade de varit på disco i Las galeras alltså han o hans kompis.. ja hade frågat honom tidigare om han varit ti min strand men då sa han nej... så fråga ut honom igår o han hade inte ljugit han svara nej han har inte varit där.. idag.. sen sa han att han va där i söndags.. de gäller o veta hur man ska ställa frågorna.. haha.. sen börja ja tänka på en annan sak som han sa.. jäkla tankar.. varför har man ingen off knapp??
Skicka sms ti honom o bad han ringa mig... han gjorde de nåra timmar senare... så ja ställde min fråga o de kändes så bra efteråt... :) tänker inte gå in på detaljer om vad...
Jag hatar att vara ifrån honom!!!! Saknar honom mer nu än vad ja gjort tidigare gånger men säkert för att de va såå bra sist ja va där...

Igår kändes det som onsdag men idag är de verkligen onsdag o de märks.. ja är alltid så trött då.. idag ska jag oxå träna två pass... jag vet fortfarande inte hur ja ska göra imorron.. zumbamarathon har ja räknat bort men bio el träning på helex?? hm...

Det är fullt upp på jobbet o de gillar jag... älskar o ha mycket att göra... förr i tiden var juni en lugn månad men senaste åren har de verkligen inte varit det.. fast går upp o ner som vanligt...

Och med dem orden.. ha en skön onsdag.. :) njut av solen...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback