Panik.. somna..

Nu känner jag panik igen... jag vill veta när Ed får komma och om han ens får komma!!! Jag har semester snart och perfekt att åka då.. får han inte komma i år träffar jag inte honom förrän mest troligt dec/jan... jag kommer dö om ja måste vänta så länge :(
Bara nu har det gått knappt två månader sedan jag såg honom sist o det är sååå enormt jobbigt... måste jag vänta 6 månader till kommer ja gå under...

Jag vet verkligen inte hur jag ska göra.. jag har inte heller råd att åka juli, ta hit honom i år (om det skulle bli så) och sen åka dec/jan oxå (om det blir så)... Om jag bara kunde få besked när han kommer hade mitt liv varit såå mycket enklare.. just nu iaf :)

Märks det att jag har kvinnoveckan nu?? hahaha..

Tänk om inte jag hade fått arvet då hade ja varit fattig som en kyrkråtta och hade inte kunnat göra något på flera månader.. hade ju inte ens kunnat åkt i april då...
Fast jag vet inte ens vad det kommer kosta om/när Ed kommer.. flyget vet jag att jag får betala men sen har ja ingen aning.. ja har aldrig varit sambo så vet inte vad de kostar att vara två...

Tänk om man hade haft några miljoner?? hade jag kunnat åka juli och inte behövt fundera så mycket... tänk om...

Nu e de kvällen :)

Jag tog en längre väg hemåt så fick lite extra motion.. de va skönt faktiskt.. smsade ti Alex oxå o fråga hur de va.. de visade sig att de va på väg från hotellet.. hon va ledsen.. o ja vet hur hon känner sig i have been there.. hon skrev bara de att hon satt på bussen o grät o Angi åker en timme senare... ska verkligen bli spännande o se hur vår relation är när hon kommer hem...

När ja kom hem efter att ja varit o handlat lite.. (inge godis el glass) så somnade ja... va sååå trött.. får hoppas ja kan sova ikväll oxå.. hihi..
Kollar på tv ikväll.. händer inte så mycke hos mig.. är fortfarande lite tröttis... de är egentligen tid att ringa Ed men ja orkar inte idag.. blir så frustrerad när han inte svarar o ja är inte på humör för de så ja väntar på att han hör av sig... hoppas de blir snart :)

Ha en skön fredagkväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback