Mindre förvirrad..

Nu känner jag mig lite mindre förvirrad iaf.. under helgen har ja pratat lite mer med min baby o frågat ut honom lite.. så nu känns de lite bättre.. han har dock inte någon telefon så vet inte riktigt hur mycke ja kommer kunna prata med honom.. o just nu tänker ja inte skicka honom nåra pengar.. denna månad är min månad.. :)

Hör dock inte mycke från Alex o verkligen inte från Angi.. de är sura på mig pga ett missförstånd.. alltid är de nåt.. de har de bra iaf så mycke vet ja.. o de tvivlar ja inte på... ti helgen kommer dem hem.. iaf Angi..

Helgen va bra o lugn.. igår försvann sommarvärmen.. iaf ute.. i min lgh va de fortfarande 29 grader.. pust.. så trist nu är de under 20 grader o blåser som f*n...

Jag vaknade imorse kl 3 bara sådär.. hade fått sms av Alex men de hade ja inte hört.. försökte somna om.. kl 5 va ja fortfarande vaken.. suck.. tog på mig ögonskydd el va de nu heter.. såna där så de blir mörkt för ögonen o då somnade ja om.. aningen trött ida.. :S och jag som har möte ikväll på jobbet.. jaja bara bita ihop..

I veckan är det möte ikväll då o sen komma igång med träningen som uteblev förra veckan.. på torsdag har ja flera alternativ: träning, gratis bio eller zumba marathon? har inte riktigt bestämt mig vad ja ska göra..

Ne ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback