Gått upp..

Jag har gått upp lite i vikt... :( ja pendlar lite grann upp o ner.. nu är ja på upp o ja verkligen hatar de!! min självkontroll på vad ja äter har inte varit de bästa dvs en del godis o annat tjafs hela tiden.. förut åt ja bara på helgerna men inte nu... spelar ingen roll att ja tränar o går till jobbet tydligen för ja märker på kläderna att ja har gått upp.. imorse fick ja knappt på mig ett par byxor.. dock är de tajta o har varit tidigare men nu va de väldigt tajt.. :( dax o skärpa till sig!!!!

I onsdags efter träningen hade ja fått sms av min baby.. te amo stod de.. :) fick ett stort leende på läpparna då... hihi... dock har ja inte pratat med honom.. tänkte han skulle få nåra dagar utan mig.. sen vet ja inte om han har någon telefon heller.. märker väl de i helgen om/när ja försöker ringa honom...

Igår var jag inte på bio.. eftersom ja känner min vikt spåra ur så tränade ja istället.. kändes som ett bra beslut :)

Är så trött nu alltså.. har vaknat 5-5.30 senaste två dagarna.. igen.. trots att ja sover med ögonbindel el va de nu heter.. fast ja har märkt att ja tar av mig den o så vaknar ja då när de är så ljust.. världens problem ja vet.. haha

Så skönt med fredag iaf.. :) jag har inga planer i helgen... inte ens nåra måsten.. el ja borde handtvätta kom ja på nu... ska försöka gå på långpromenader iaf... Tror Angi o Alex kommer hem i helgen.. har inte hört nåt från dem.. om ja då inte skickar sms ti Alex då har hon svarat men de var nåra dagar sen... ja har ingen aning hur läget är där alltså med vår vänskap... får se när dem kommer hem..

Ne nu sluta babbla o göra nåt vettigt.. är chefsfri o då brukar ja alltid jobba bättre.. hihi..

Ha en skön fredag.. lämna gärna en kommentar.. det är fler som läser min blogg nu men har ingen aning om vilka ni är... :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en fin helg tjejen! :)

Kramis

2011-06-17 @ 11:21:24
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback