30 juli..

Om exakt en månad den 30 juli hoppar jag tandemhoppning :) Vid 19 är det dags för genomgång osv. sen får man se hur långt tid de tar.. ojoj.. :)
Jag har velat göra detta i många år o har tänkt på det varje sommar men nu gick tankar till handling.. :)

Får se om jag vågar fullfölja det.. men ska iaf försöka... min massös har gjort de när hon reste runt i nya zeeland.. hon va att det var otroligt häftigt.. :)

Har inte så mycket mer att tillägga just nu.. 1 juli imorron o tiden går himla fort.. denna vecka har jag knappt reagerat så är den snart över.. arbetsveckan alltså..

Träning ikväll o igår efter massagen tog jag de bara lugnt.. har nästan somnat när jag kommit hem från jobbet tidigare dagar innan jag dragit iväg mig till träningen.. konstigt.. borde vara pigg på sommaren.. min massös upplevde samma sak så ja är inte ensam iaf :) men igår så höll jag mig vaken ti 21 då höll ja på somna i soffan.. läste lite o sen la mig vid 22.. har lyckats hålla mig från att inte ringa Ed.. dock undrar jag hur länge jag måste vänta innan han ringer mig?! vi får väl se..

Ha en skön dag o njut av värmen o solen ni som kan... jag måste vara på jobbet men försöker njuta ändå.. tror detta är bästa sommaren jag upplevt uppe i norr (jag har bott i södra sverige tidigare för dem som inte vet). Har då aldrig gått i kjol/klänning såhär mycket förut :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad roligt!! :)

Det får du skriva om sen! Jag fick min i födelsedagspresent av Peter för två år sen men har inte hoppat än - tänkte göra det förra sommaren men så gick jag upp så mycket i vikt och nu kan jag ju inte gå ner och jag vill inte hoppa när jag ser ut som en köttbulle ;)

Så det får bli nästa sommar! :)



Kramis!

2011-07-01 @ 00:42:33
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback