Sådär..

Idag har de varit sådär.. vaknade igen vid 5 på morronen men ja somnade om.. som tur va :) dock har ja varit såå trött ida.. trots att de varit såå underbart ida med vädret alltså så har mitt humör svajat..
En rolig sak var iaf o luncha med min vän Sara.. :) de va kul.. hon har bday imorron så ja bjöd på lunch.. :)

Har ätit jordgubbar ida o de är såå gott o så sommar.. hihi..

Jag ringde min baby ida.. kunde inte hålla mig.. han va ledig o skulle sen o jobba.. fick svar på varför han inte ringt.. han har ny mobil o alla hans nummer försvann.. så han hade inte mitt nr.. dock påminde ja honom om att ja skrivit mitt nr på ett fotoalbum han fick.. när ja sa de så hörde ja verkligen på rösten hur han kom på de.. :) Vi prata mycke om när han kommer hit osv.. han sa något som ja inte riktigt förstod men ja hoppas ja svara på rätt sak.. haha.. ibland är språket lite fel o de blåste mycke där han var så ja hörde honom inte så bra.. men de va bra samtal iaf :) Han vill inte prata om pengar me mig mer.. just nu känns de som bra idé ja bara hoppas han gör de han lovade.. vi får väl se.. de känns bra iaf.. :) Han sa att han ska jobba när han kommer hit, sa att du kan inte jobba när du har turistvisum.. då sa han att han menade hos mig städa osv.. hihi.. de känns bra o höra.. hehe.. Jag ser bara positivt på oss nu o de känns jättebra :)

Dock saknar ja honom nåt så fruktansvärt mycke.. skulle nästan göra vad som helst för o känna hans armar runt mig o kunna pussa honom... de vore underbart just nu.. berättade inte om tandemhopp de känns fortfarande som långt bort.. :)

Det är otroligt varmt i min lgh.. pust.. sitter o kollar slutet på Dirty dancing nu.. den är bra den filmen.. :)

Ne snart sova.. natti natti


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha vad sa jag?? Allt har en naturlig förklaring vännen. Tusen tack för lunchen!!

Kram!!

2011-07-03 @ 13:01:34
URL: http://saraochshaman.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback