Middag..

Det blev ingen zumba igår :( Jag hjälpte mamma o packa godis o sen packa ner ställningen (de va på marknad alltså).
Sen var vi o käkade tillsammans med min bror o hans familj på BBB el färjan som de kallas här.. har velat äta där jättelänge :) Nu blev det av o de va jättegod mat.. dock väldigt dyrt men de va de nästan värt.. o äntligen fick ja prova desserten ja velat testa läänge.. vitchokladsoppa med jordgubbar o maräng.. mmmmm så god den va :) Jag hade tagit med mig kameran för o fota för de är såå fin solnedgång där... jaha vad hände? när jag startar kameran så dör den... byt batteri.. åhhhhhhh fortfarande irri över de :( trodde verkligen den hade batteri.. iaf så va de en jättetrevlig kväll o ja betalade allt.. :) Jag har blivit bjuden så många ggr så tyckte ja kunde bjuda tillbaka.. min brors min när ja sa att ja tar de var nästan värt de.. hihi.. sen åkte vi till brorsan o hängde där..

Idag har ja varit till psykologen.. de gick bra.. ska gå dit några ggr först o sen får vi se hur vi går vidare.. hon måste få en bild av mig först o vad man behöver göra typ.. de kändes bra iaf än så länge :)
Efter de så va ja en sväng på stan o gjorde ärenden o va sen upp ti jobbet o skrev ut biljetten ti Sthlm.. efter demträffade jag Carolina o vi gick till henne (fick lite motion) o hon fixa till sig o ja kikade på zumba dvd.. kul o se hur de får dvd för o lära sig stegen :) Sen tog vi bussen till stan o ja va o köpte sallad o åkte hem.. trevlig o ses en sväng.. :) Hon ska köra zumba på campingen i stan imorron så jag ska dit.. får ja iaf träna zumba :) weeiii...

Nu på kvällen har jag bara tagit de lugnt.. borde ju tvättat men ja somnade när ja kom hem.. oopps.. :) men ja har faktiskt semester.. hihi...

Ringde Ed oxå vid 18 trodde han skulle vara ledig idag men han jobbade o hade inte tid o prata.. sa att han skulle ringa senare men han har inte ringt :( Jag gillar inte hans jobb just nu... jag vill prata med honom saknar han sååå mycke.. önskar han va här nu....

Migrationsverket ringde idag.. dock var det fel person för UD har skickat papprena till fel personer på migrationsverket.. såklart.. hmpf.. men han som ringde skulle skicka de vidare idag.. så får se vad som händer.. fick iaf ärendenr så jag kan söka information om hur det går senare..

Nu är jag trött o ska gå sova.. varit en lite händelserik dag.. iaf för mig :)

Sov gott...


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Är det mycket pappersarbete och sånt för att Ed ska komma hit? Vad beräknas det kosta? :) Hoppas att han ringer snart! =)

Kramis

2011-07-20 @ 16:13:42
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback