Helgen..

Helgen är snart förbi.. men ja har ju semester :)

Fredagen va lugn efter jobbet o en sväng på stan med brorsans tjej, syster o brorson.. de va mysigt.. va hemma o slappade o plocka lite o diska.. Ringde Ed oxå.. han va fortfarande ledig när ja ringde o lät glad att höra mig.. han sa nåt om att han ska skaffa internet o sa va de skulle kosta osv.. ja sa bara ok. sen va han jättegullig.. Men när vi la på började ja tänka på vad han sagt.. de går som inte ihop.. ja vet att de har en dator på discot som de spelar musik från men vet inte om de är den han menar.. han har ju bett mig köpa dator till honom men de har ja inte gjort.. så nu funderar ja såklart på om någon har gjort de :/ jäkla tankar.. men bortser ja från de så känns de bra.. ja försöker inte tro de värsta innan ja pratat med honom igen.. :)

Lördagen va ja upp tidigt (för mig) o duscha o sen träffa ja min vän L som pluggar i USA.. va så kul o ses :) vi va o handla tacos grejer o sen hem ti mig o babbla, käka o babbla lite mer.. vi hängde heela dan o hela kvällen :) de va himla kul.. när hon gått så prova ja ringa Ed men han svarade inte.. prova nåra ggr vid olika tider o vid 00,40 fick ja tag på honom.. han jobbade o hade inte tid o prata.. såklart.. gillar inte hans jobb när han måste jobba så mycke.. han sa ring senare men när då.. ja gick o la mig istället men sov himla dåligt dels varmt o så..

Söndag ja idag då.. har varit himla seg o kollat inspelat men sen fick ja tummen ur o tog en långpromenad o väl hemma tog ja hand om disken o dammsög lite lätt.. o sen dusch då.. ringde Ed o han svara men då sov han.. han sa att vi skulle höras sen.. ja sa att han får ringa då o de skulle han göra.. får se när han gör de.. Juli månad är de mycket dominikaner där på helgerna..

Mån-onsd är de marknad i stan o mamma o styvfar ska vara här så ska hjälpa dem o sen träna då.. de har bara träning mån-onsd sen är de inge pass.. får bli mycke promenader i sommar..

De är så varmt i min lgh så ja dör snart.. är svettig hela tiden.. spelar ingen roll att man duschar.. pust.. men man får väl inte klaga :) Under min promenad idag önskade ja att ja gick på en sandstrand istället o man hörde havet.. hihi.. nångång blir de väl igen... de känns ganska bra ida.. mina tankar är lite lugnare.. :)

Snart blir de väl sängen o försöka sova är inte så trött.. kanske ska läsa bok som ja fått låna; true blood :)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ok.

2011-07-12 @ 20:28:01
Postat av: susanne

tack

2011-07-14 @ 13:22:58

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback