Fullspäckade dagar..

Min semester började verkligen med mycket.. men det är oxå bra.. :)

Söndag kväll vet jag att jag gjorde nåt mer men kommer inte ihåg vad.. jag har vänt lite på dygnet redan.. de går verkligen fort o göra de..

Måndag var jag på marknaden o hjälpte mamma, känns bra o hjälpa dem när de finns i närheten.. sen var jag o tränade två pass.. Jättebra pass o tränare på aerobics.. sen var jag på zumba o tyvärr hade inte min favvo hunnit hem så det var en gästinstruktör igen.. Denna zumba instruktör var ok hennes misstag var att hon inte hann få hjälp med headsetet för de behövde hon verkligen ha... men de är inte hennes fel.. tidsbrist var anledningen till det.. sen körde hon låtar som min favvoinstruktör gör o de blev så fel i huvudet när man såg steg man inte är van vid till vissa låtar.. zumba är sånt pass.. alla intruktörer kör olika steg till varje låtar.. det är utmaningen med zumba och ibland det som är roligt men man har ändå sina favoriter.. Alla som tränar har de.. jag kan gilla någon sen kan en annan ha en helt annan åsikt om samma person... Den person som jag klagade på sist (vid ett tidigare inlägg) var jag verkligen inte den enda som hade åsikter om, vi var många som gick därifrån o vi var inte ens svettiga.. jag är tro de el ej den som klagar minst på instruktörer..

Jag var oxå o lunchade med min vän C.. de va kul o äntligen ses :) kort men jag hoppas vi ses snart igen..

Kollade lite på tv o rensa min dator lite.. den är så otroligt seg just nu.. men den verkar lite bättre nu iaf..

Prova ringa Ed men han svarade inte så jag gick o la mig.. dock kunde jag inte sova för när jag ska sova kommer mina tankar :/ Plus att det är så varmt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, har runt 30-31 grader i min lgh.. pust
Iaf så hade jag inte somnat vid halv två så gick upp o ringde Ed.. han svarade :) vi hade ett jättebra samtal o de kändes så himla bra :) Han lät dock stressad/frustrerad men de berodde på jobbet, han har verkligen mycke nu. Det känns så bra just nu.. saknar honom såå mycket...

Syrran väckte mig med sms.. komiskt att jag blivit väckt med sms varje dag nu.. hehe.. jag åkte till stan o hämta mamma o sen for vi till brorsan o jag har bokat nästa äventyr nu :) Jag gör min bror + familj sällskap och åker till Sthlm.. :) ska bli kul o få lämna stan lite o göra lite annat... sen har jag packat godis... vi skulle ätit middag ikväll men min bror var tvungen o jobba.. :/ men det blir imorgon istället.. såklart när jag tänkt träna... :( jag vill verkligen träna zumba o ska försöka hinna med det ändå :) vi får se imorron om tiden räcker till..

Mitt liv känns bra just nu.. det är skönt.. lite tankar som kommer ibland men förhoppningsvis får jag hjälp med att hantera dem snart.. jag är på rätt väg iaf :)

Ha en skön kväll..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback