Bowling..

Jag hann träna ett väldigt roligt o svettigt zumba pass.. så kul :) men jag saknar min bästa zumba instruktör Carolina.. kom hem nu!! :)

Sen var det bowling.. de va kul :) jag slog första striken o andra.. sen kom min svägerska med tre strikes i rad... attans :) jag tappade formen o hon gick om mig men de va kul iaf... man bowlar för sällan faktiskt.. de är kul..
Och som vanligt när man gör något kul tänker man inte på annat o de är bra :) bara umgås o ha kul med familjen..

Imorgon ska ja träffa en internetvän från Kiruna.. har pratat lite grann med henne i många år men aldrig setts.. de ska bli spännande..

Sen vet jag inte vad ja ska göra.. semestern börjar o de är skönt.. :) brorsan med familj åker till syster i Sthlm snart o de hade varit kul men vet inte hur ja ska göra riktigt.. måste iaf prata me syster först hihi

Kvavt idag o massa moln men de får väl duga.. regnar iaf inte.. än :)

Just ja hade fått inlägg idag på face från Eds bror.. ja tycker de e så gulligt :) känns verkligen som att man tillhör deras familj.. att de tänker på mig... :)

Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback