Vardag..

Nu börjar vardagslivet komma tillbaka.. el nästan iaf..

Jobbets första dag gick bra.. mycket mail o småsaker o fixa med.. ska fortsätta med det idag o förbereda inför imorgon. Ganska skönt o vara tillbaka men va lite nervös..

Efter jobbet var de bara o skotta loss bilen.. fy bollan är snö är tungt.. :/ ja svor många ggr o sa att ja ska fasen inte ha bil över vintern.. haha.. men efter 1,5 timme va de snöfritt runt bilen o den startade utan problem.. tack för de!! :) Min rygg mår dock sådär idag.. lite träningsvärk..

Blev ingen träning igår.. nu är zumba fast på schemat på måndagar o egentligen samma dag som ja sen kommer att ha magdans så vet inte om jag ska fortsätta med det... plus att de kostar o ja binder upp mig x antal veckor framöver... dessa jädrans beslut... ja hatar dem!!! vet ju inte vad ja ska o vill göra... :/
Zumba var iaf fullt igår o blev klar precis när de andra passet skulle börjat så hann helt enkelt inte.. somnade nästan vid 21 igår.. va helt slut.. men gick o la mig runt 22 o somnade ganska snabbt.. :)

Idag ska ja dra mig iväg på Bodybalance.. imorron ingen träning o på torsdag kanske jag ska se förhandsvisning på Burlesque.. ska hämta biljetter idag om ja får nåra.. hoppas :)

Ska försöka skriva om Domini snart men ja vet bara inte hur mycke ja ska skriva öppet... en del saker är privat.. får se.. ska försöka skriva lite iaf snart... :) när jag landat...

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Jonna - Zumba Instructor (ZIN)

jag kommer att starta upp Zumba i Luleå och förmodligen köra på söndagar 18-19. Du kan köpa drop-in (70kr/gång) eller 10-kort ( 500,-). Jag finns på facebook Zumba with Jonna - Join the party och kommer snart även att skriva på bloggen zumbalulea.blogg.se :)

2011-01-18 @ 14:36:18
URL: http://zumbalulea.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej.



Välkommen hem.. JO,jag såg den,den var as bra...

Nä,ska inte se musikalen... Jo,jag ska hälsa och gratta... Ha så kul i Sthlm. Vi får ses och ta en fika och du får berätta om resan...

2011-01-19 @ 11:13:23
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Jonna

SV: Hej ! Jag är certifierad instruktör. Det måste man vara om man ska lära ut Zumba :) jag finns på zumbas hemsida under Find Instructor :)

2011-01-20 @ 09:41:42
URL: http://zumbalulea.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skriv när du känner för det :D

Kramis

2011-01-20 @ 17:34:52
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback