Såå irriterad..

Har varit grymt irriterad idag.. först för att tvn försvann igår efter 22 tiden.. o tvn var även död imorse.. fick sen veta att några idioter har kapat kablar så att tv, internet o telefon försvann för nåra kunder.. så fruktansvärt idiotiskt att sånt kan ligga öppet så att folk kan komma åt de.. iaf.. tog tid innan de kom igång.. lagom iaf ti One tree hill :)

Eftersom jag inte hade tv så kollade jag på nätet om de gick o se One... o va tvungen o installera flash osv.. min dator är ju sååå seg men fick ti de till slut.. skönt de :)

De som ja är mest irriterad över är Eddes stil.. de har inte varit bra mellan oss sen i juli därför ja varit tyst om de o de va inte helt bra i dec/jan när ja va där.. ja är lessen, arg o väldigt besviken o ganska fundersam oxå hur man kan vara så kall som han är just nu.. :/ förstår honom inte.. ja vet just nu inte va som händer... vi får se.. så är läget iaf... detta sänker mitt humör ganska så mycke.. o ja vet va alla tycker om honom men han har ändå ett bit av mitt hjärta o kommer alltid att ha.. detta är inte så lätt men får se va som händer..

Ja ska försöka ta kontroll igen över mitt godissug för de e inte bra mot min kropp o nu idag har jag shoppat.. haha.. inte heller så bra.. ersätter de ena behovet efter de andra.. hihi.. men shoppa är kul :) inte något ja egentligen behöver kanske men vi får se.. beställt från Ellos o Halens.. mest Halens.. de har verkligen fina grejer ibland.. passar de inte så skickar ja tillbaka dock får ja vänta några månader på vissa grejer..

Imorgon är en ny vecka o ja nästan längtar efter de.. tycker inte om helgerna ja känner mig verkligen som att ja är ensam i hela världen o just nu som att ja kommer att vara de resten av mitt liv... den här helgen har varit jobbig..

Men imorgon en ny dag o ny vecka o väldigt snart ny månad :)

Njut av söndagen..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du snart känner dig gladare och piggare! :)

Kramis

2011-02-02 @ 00:57:34
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback