Ovänner..

Jag o väckarklockan kommer inte överens.. han väcker mig varenda morgon och jag vill verkligen inte gå upp.. jag sover hur mycket som helst just nu.. inge bra känner mig som en pensionär.. hahaha..

Igår var jag till Sthlm med jobbet.. kurs om nya hemsidan.. dock är den inte helt igång så mötet kändes lite sådär.. sen var de kort tid så det blev väldigt intensivt.. men de va kul o träffa kollegorna igen :)

Jag klev upp fem på morgonen o sov på flyget ner.. mötet gick snabbt kändes det som o sov även på flyget hem.. kom hem vid 17 tiden o hade hunnit fara på träningen men jag somnade istället... haha.. dock vaknade ja ti liv vid sjutiden då Alexandra ringde mig.. hon hade pratat med Angelina o fått nyheter från Domini.. :)
Gick o la mig sen vid tio tiden kanske... sover mycket?? nee inte alls...

När jag vaknade imorse hade jag världens konstigaste dröm... de hade inget sammanhang överhuvudtaget o ja undrar verkligen vart kommer allt ifrån?

Idag ska jag på bio.. ska se förhandsvisning av Burlesque.. älskar musikaler så ska bli spännande.. länge sen man såg en film med Cher.. o ja hoppas verkligen att ja inte somnar.. haha..

Imorgon blir de zumba.. längtar :)

Jag vet jag är sååå seg med att blogga om domini o lägga upp bilder.. men ja lovar de kommer... snart...

Ha en fin dag... här skiner solen o de är -20 brrrr.... ja saknar verkligen +30 i skuggan...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback