Ny vecka snart ny månad..

Bilder hittade in till facebook iaf.. tog ca två timmar o ladda upp bilder så om ni har min facebook o är min vän kan ni kika på bilder där.. ska försöka lägga upp här oxå men sååå svårt o välja ut några bilder utifrån 633 st.

Annars då??

Joo livet går framåt iaf.. var o tränade igår två pass aerobic o zumba o de va såå kul men ja blev lite slut i kroppen.. usch.. märks att man inte tränat på länge men ska komma igång igen nu.. o igår åt ja inge godis eller onyttigt så min självkontroll börjar komma tillbaka :)
Min bil startar.. just nu.. håll tummar att de håller i sig..

Blev sen kväll igår för ja ringde Ed de va hans födelsedag igår.. hela 25 år blev han :) pga tidsskillnad så prata ja me honom efter 23 o de blev ett långt samtal.. dock vet ja inte om de slutade så bra... får se va som händer.. varför kan inget i livet vara enkelt??

Aningen trött imorse kan jag tillägga men solen skiner o de gör mig på bättre humör o lite piggare.. :)

Igår träffade jag en tjej från salsa gruppen.. har ju inte tränat med dem på länge eftersom jag ville fokusera på träning på gymmet.. iaf så sa hon att kommer du på mötet ikväll?? öhh vilket möte? tydligen hade de möte igår om hur de ska göra med salsa gruppen.. o salsa ledaren hade väl tolkat de ja sa ti henne i dec som att jag slutade.. konstigt för har aldrig nämnt ordet sluta helt... hade fått mail idag av en annan salsa tjej o frågade om jag skulle fortsätta el inte o att de ska ha träning på måndagar.. måndagar som inte är en bra dag för mig.. sa ju bort magdans oxå som skulle vara på måndagar för att ja vill gå på zumba.. så de gick inge bra.. o ja skrev att ja inte kan o de ska höra av sig om de börjar träna någon annandag.. kändes verkligen trist att inte ens bli tillfrågad :( tänkte på de hela träningen igår så mitt huvud var helt någon annanstans o de märktes..

Pratade med Alexandra igår i tele.. hon är så härlig tjej :) ser fram emot den dagen vi kommer ses.. som kan komma snarare än man tror.. hihi..

Ha en skön dag o njut av solen... :) o lönen.. hihi

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad härligt det låter :) du har verkligen fullt upp :) jaa, vissa saker är inte så lätt här i livet, jag tror inte det är meningen heller... man utvecklas inte och blir inte den underbara person man är idag om man inte får motgångar... :)

2011-01-26 @ 05:32:15
URL: http://leezuh.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att det känns som att lite löser sig snart ändå så att du kan koppla av lite :) Det är skönt om både jobb, kärlek och fritid går hand i hand liksom :)

Kramis

2011-01-26 @ 15:48:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Susanne

Tack,tack :)

2011-01-26 @ 16:00:09
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Anna (amja)

Ja solen kan man njuta av, men lönen den försvinner lika fort som den kommer in på kontot... ;)

2011-01-26 @ 20:42:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback